Handelsbetingelser 


Generelle handelsbetingelser


Alle priser på hjemmesiden er incl. moms.

 

Vi tager forbehold for trykfejl og prisændringer.

Du har mulighed for at fortryde dit køb inden 14 dage efter du fysisk har modtaget varen(e).

Du skal blot inden fristens udløb have sendt varen(e) retur. Varen(e) skal fremstå i væsentlig samme stand og mængde.

Fortrydelsesretten gør sig ligeså gældende i tilfælde af at kunden undlader modtagelse af varen. Originalemballagen skal desuden returneres i en stand, der gør et videresalg muligt idet der på emballagen er anvist brugbare oplysninger om produktets anvendelse såvel som mål/værdier som er nødvendig info for vore kunder.

OBS: Vi tager ikke varerne retur hvis der er skrevet, tapet eller klistret på original emballagen.

 

Betaling

 

Når du bestiller en vare, kan du vælge at betale med Dankort, Visa, Eurocard, Mastercard, Maestro, Visa Electron og JCB Card.


Du kan også betalevia direkte bankoverførsel til vores konto hos Danske Bank reg. 4710 konto 4710912300.


Alle EAN registreret skoler og institutioner, mm. kan benytte vores Webshop og afregne via elektronisk faturering. (EAN nummer)

 

Fragt

 

Vi sender med Postdanmark og DPD over hele verden.
Vores politik er at vi altid vil bestræbe os på at have de mest solgte varer på lager. Derfor kan vi i de fleste tilfælde sende din ordre afsted inden for 1-2 dage.

Danmark:

Fast fragtpris pr. ordre: 75,- inkl. moms

 

 


Grønland:

Grundpris: kr. 135,00
Indfortoldning: kr. 135,00
Pris pr. kg.: kr. 85,00

 

Færøerne:


Grundpris: kr. 175,00
Indfortoldning: kr. 135,00
Pris pr. kg.: kr. 25,00


Norden:

Grundpris: kr. 170,00
Indfortoldning: kr. 135,00
Pris pr. kg.: kr. 15,00


Modtagelse af varen

 

Det er vigtigt, at du tjekker din(e) vare(r) efter, inden du skriver under på modtagelsen. Anmeldelse af beskadigede varer skal ske til Post Danmark eller hos fragtmanden indenfor 2 dage. ARTEQ er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten.


Garanti/reklamation

 

På alle tekniske produkter ydes der garanti ifølge købeloven, med mindre producenten selv giver yderligere garanti på produktet. Skulle varen mod forventning gå i stykker under garantiperioden, repareres denne vederlagsfrit hos os eller producenten, med mindre fejlen skyldes betjeningsfejl (udefrakommende ting, f.eks. støv, slidtage m.v.), eller groft misbrug fra brugerens side. Eventuelle fejl eller mangler på produkter fra ARTEQ, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til os. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For va

rer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, ARTEQ har stillet dig i udsigt.


Personoplysninger

 

For at kunne få tilsendt de bestilte varer må du opgive navn, postadresse og e-mail-adrexsse til ARTEQ. Vi opbevarer dit navn, adresse og e-mail adresse i et kundekartotek, som kun få ARTEQ ansatte og ellers ingen andre har adgang til.


Kundeoplysninger

 

Kundeoplysninger videregives eller videresælges IKKE til tredjemand. Dine oplysninger vil kun blive brugt til markedsføring over for dig, såfremt du udtrykkeligt har accepteret dette. Du kan når som helst blive slettet fra kundekartoteket, ved afmelde denne service under din personlige konto.


Hvem handler jeg med

 

ARTEQ/ Disco Support
Bækkegårdsvej 32, Sparkær 8800 Viborg

Telefon: +45 86602323
Mobil:
E-mail: arteq@arteq.dk
Website: www.arteq.dk
   
Ejere: Gert Christensen
CVR nr.: 25275454
Bank:
Spar Nord
Konto nr.: 9289-8680054933
BIC kode:  
IBAN: DK0392898680054933